nejde se přihlásit v aplikaci
-
@Jira-Pasovski Uveďte podrobnosti o mobilu (typ, systém). Třeba někdo bude vědět více, s tímto už nedokážu poradit.
-
iPhone 15pro iOS18.4.1.
-
@Jan-Buriánek
Tak ja sa pripájam. Rovnaký problém, na webe login funguje v apke nie.
verzia apky 6.5.3.0.
verzia OS: IOS 18.4.1 iPhone 13 -
Vyřešeno!! s podporou Mapy
problém je v nastavení systémového prohlížeče safari-> blokované cookies
díky -
Měl jsem aktivované ROČNĚ PŘEDPLATNĚ (9,99 Eur/rok) na mapy Premium z mobilní aplikace - zaplaceno přes Sovak Telecom
Datum objednávky 11.4. 2025 v čase 17:26:48 SELČ
Číslo objednávky GPA-00000000Na telefonu bohužel selhala paměť (nelze ho pustit, tedy samozřejmě ani odinstalovat žádnou aplikaci).
Chtěl jsem aktivovat účet na novém náhradím telefonu - ale aplikace tvrdí, že účet s mojí mailovou adresou NEEXISTUJE (nebyl registrován ?)
Totéž tvrdil tento chat - musel jsem založit nový účet se stejnou mailovou adresou (jelikož jiný mail nemám) - při jeho vytvoření pro změnu comunity.map.com nevyžadoval žádné heslo.Dokážou administrátoři dohledat platbu podle čísla objednávky, mé mailové adresy a časové značky platby ?
Jak má postupovat při registraci, aby po přenosu na nový mobil aktivoval mapy Premium ?
Dík, A. -
@Andy-Y Napište nám prosím přímo na podporu, kolegové se na to podívají: https://mapy.cz/?feedback=menu Uveďte prosím číslo objednávky začínající na GPA.
-
E Ewelina moved this topic from General on
-
@Jira-Pasovski dobrý den, mám stejný problém. Co prosím dělat? Telefon Galaxy S23
-
@Martina-Franzová Dobrý den, výše je popsáno několik různých problémů – můžete prosím upřesnit, který z nich se týká právě Vás? Zkuste postupy, které jsou tam navržené, a dejte nám pak vědět, jestli se něco změnilo. Díky!
-
@Jan-Buriánek Mám teď 2 dny stejný problém, odinstalace, restart mobilu, instalace, přihlášení a znova přihlášení a znova..., zajímavé je, že jsem se včera neodhlásil, prostě se to stalo nějak samo..., každopádně v prohlížeči na MT jsem v mapách normálně přihlášený, co s tím? Radek
-
@prefix-šůvix Dobrý den, zkusil jste postupy popsané výše? Na jakém zařízení aplikaci používáte (iPhone, Android)?
Můžete také zkusit změnit výchozí prohlížeč v mobilu a ověřit, zda to nějak neovlivní přihlášení? -
@prefix-šůvix Měl jsem stejný problém, nefungovala přeinstalace ani restart. Nakonec pomohlo při přihlašování kliknout na tři tečky vpravo nahoře a zvolit otevřít v aplikaci chrom. Tam už se přihlášení zadařilo.