Jak napsat negativní hodnocení?
-
Mám negativní zkušenost s jedním obchodem, kde mě podvedli při výkupu zboží, nevíte jak napsat hodnocení, aby se hodnocení zveřejnilo? Pořád mi to píše, že se musím vyhnout tématům podvodu apod. Jinou zkušenost s obchodem nemám a chtěl bych ji sdílet i ostatním.
-
@Kryštof-Němec Dobrý den, děkujeme, že nám dáváte vědět o své zkušenosti. Hodnocení s tématy týkajícími se podvodů bohužel nemusí být automaticky zveřejněno, protože chceme zabránit šíření nepodložených obvinění. Doporučujeme napsat hodnocení tak, aby bylo popisné a faktické – například popsat průběh výkupu a co se přesně stalo, aniž byste přímo označoval obchod za podvodníka.
Tímto způsobem se hodnocení snáze zveřejní a pomůže i ostatním uživatelům. Pokud máte nějaké důkazy, můžete je také uvést nebo kontaktovat přímo podporu obchodu.
Pro více informací a rady jsme přidali odkazy do naší nápovědy ohledně hodnocení a pravidel přidávání hodnocení.
Držíme palce!