Community mapy.com Mapy.com Community
    • Categories
    • Popular
    • Categories
    • Login

    nejde se přihlásit v aplikaci

    Scheduled Pinned Locked Moved Community Support | Uživatelská poradna
    14 Posts 8 Posters 1.1k Views 8 Watching
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Jira  PasovskiJ Offline
      Jira Pasovski @Jan Buriánek
      last edited by

      iPhone 15pro iOS18.4.1.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Anonymous 55A Offline
        Anonymous 55 @Jan Buriánek
        last edited by

        @Jan-Buriánek
        Tak ja sa pripájam. Rovnaký problém, na webe login funguje v apke nie.
        verzia apky 6.5.3.0.
        verzia OS: IOS 18.4.1 iPhone 13

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Jira  PasovskiJ Offline
          Jira Pasovski
          last edited by

          Vyřešeno!! s podporou Mapy
          problém je v nastavení systémového prohlížeče safari-> blokované cookies
          díky

          Martina FranzováM 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Andy YA Offline
            Andy Y
            last edited by Ewelina

            Měl jsem aktivované ROČNĚ PŘEDPLATNĚ (9,99 Eur/rok) na mapy Premium z mobilní aplikace - zaplaceno přes Sovak Telecom

            Datum objednávky 11.4. 2025 v čase 17:26:48 SELČ
            Číslo objednávky GPA-00000000

            Na telefonu bohužel selhala paměť (nelze ho pustit, tedy samozřejmě ani odinstalovat žádnou aplikaci).
            Chtěl jsem aktivovat účet na novém náhradím telefonu - ale aplikace tvrdí, že účet s mojí mailovou adresou NEEXISTUJE (nebyl registrován ?)
            Totéž tvrdil tento chat - musel jsem založit nový účet se stejnou mailovou adresou (jelikož jiný mail nemám) - při jeho vytvoření pro změnu comunity.map.com nevyžadoval žádné heslo.

            Dokážou administrátoři dohledat platbu podle čísla objednávky, mé mailové adresy a časové značky platby ?
            Jak má postupovat při registraci, aby po přenosu na nový mobil aktivoval mapy Premium ?
            Dík, A.

            EwelinaE 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • EwelinaE Offline
              Ewelina Mapy.com Team Premium @Andy Y
              last edited by

              @Andy-Y Napište nám prosím přímo na podporu, kolegové se na to podívají: https://mapy.cz/?feedback=menu Uveďte prosím číslo objednávky začínající na GPA.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • EwelinaE Ewelina moved this topic from General on
              • Martina FranzováM Offline
                Martina Franzová @Jira Pasovski
                last edited by Martina Franzová

                @Jira-Pasovski dobrý den, mám stejný problém. Co prosím dělat? Telefon Galaxy S23

                EwelinaE 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • EwelinaE Offline
                  Ewelina Mapy.com Team Premium @Martina Franzová
                  last edited by

                  @Martina-Franzová Dobrý den, výše je popsáno několik různých problémů – můžete prosím upřesnit, který z nich se týká právě Vás? Zkuste postupy, které jsou tam navržené, a dejte nám pak vědět, jestli se něco změnilo. Díky!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • prefix šůvixP Offline
                    prefix šůvix @Jan Buriánek
                    last edited by

                    @Jan-Buriánek Mám teď 2 dny stejný problém, odinstalace, restart mobilu, instalace, přihlášení a znova přihlášení a znova..., zajímavé je, že jsem se včera neodhlásil, prostě se to stalo nějak samo..., každopádně v prohlížeči na MT jsem v mapách normálně přihlášený, co s tím? Radek

                    EwelinaE Radek HylmarR 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • EwelinaE Offline
                      Ewelina Mapy.com Team Premium @prefix šůvix
                      last edited by

                      @prefix-šůvix Dobrý den, zkusil jste postupy popsané výše? Na jakém zařízení aplikaci používáte (iPhone, Android)?
                      Můžete také zkusit změnit výchozí prohlížeč v mobilu a ověřit, zda to nějak neovlivní přihlášení?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Radek HylmarR Offline
                        Radek Hylmar @prefix šůvix
                        last edited by

                        @prefix-šůvix Měl jsem stejný problém, nefungovala přeinstalace ani restart. Nakonec pomohlo při přihlašování kliknout na tři tečky vpravo nahoře a zvolit otevřít v aplikaci chrom. Tam už se přihlášení zadařilo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • First post
                          Last post