Community mapy.com Mapy.com Community
    • Categories
    • Popular
    • Categories
    • Login

    Problem z logowaniem na telefonie Apple 14Plus

    Scheduled Pinned Locked Moved Premium | Purchase
    logowanie iphone
    6 Posts 3 Posters 176 Views 3 Watching
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • jolantagrzesikJ Offline
      jolantagrzesik Premium
      last edited by

      Mam konto Premium, loguję się bez problemu na iPada i na komputer. Na telefonie iPhone 14Plus, iOS 18.6.2 aplikacja po podaniu konta i hasła żąda ponownego logowania. Nie mogę uruchomić Premium. Proszę o pomoc.

      EwelinaE 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • EwelinaE Offline
        Ewelina Mapy.com Team Premium @jolantagrzesik
        last edited by

        @jolantagrzesik Cześć! Spróbuj zmienić domyślną przeglądarkę na iPhonie (Aplikacje - domyślne aplikacje) - daj znać, czy jest zmiana.

        jolantagrzesikJ 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • jolantagrzesikJ Offline
          jolantagrzesik Premium @Ewelina
          last edited by

          @Ewelina Zmieniłam domyślną przeglądarkę z Chrome na Safari. Nic nie pomogło. Po zalogowaniu się na Mapy.cz przerzuca mnie za stronę logowania na seznam.cz, a tu po wpisaniu loginu i hasła się zapętla. Proszę o pomoc

          EwelinaE 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • EwelinaE Offline
            Ewelina Mapy.com Team Premium @jolantagrzesik
            last edited by

            @jolantagrzesik Sprawdź proszę, czy nie masz zainstalowanego blokera cookies, reklam lub programu antywirusowego, który mógłby przeszkadzać w logowaniu. Jeśli problem dalej występuje, spróbuj ponownie zainstalować aplikację. Daj znać, czy są zmiany.

            Justyna WłodarczykJ 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Justyna WłodarczykJ Offline
              Justyna Włodarczyk Premium @Ewelina
              last edited by

              Mam ten sam problem na IPhone 13. Wykupiłam Premium i nie mogę się zalogować. Z kolei po kliknięciu na ikonkę Premium dostaję informację „We cannot retrieve your product information. The internet connection may help”

              EwelinaE 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • EwelinaE Offline
                Ewelina Mapy.com Team Premium @Justyna Włodarczyk
                last edited by

                @Justyna-Włodarczyk Cześć! Ten problem jest trochę inny - napisz nam proszę na https://mapy.com/?feedback=menu

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post