Problem z logowaniem na telefonie Apple 14Plus
-
Mam konto Premium, loguję się bez problemu na iPada i na komputer. Na telefonie iPhone 14Plus, iOS 18.6.2 aplikacja po podaniu konta i hasła żąda ponownego logowania. Nie mogę uruchomić Premium. Proszę o pomoc.
-
@jolantagrzesik Cześć! Spróbuj zmienić domyślną przeglądarkę na iPhonie (Aplikacje - domyślne aplikacje) - daj znać, czy jest zmiana.
-
@Ewelina Zmieniłam domyślną przeglądarkę z Chrome na Safari. Nic nie pomogło. Po zalogowaniu się na Mapy.cz przerzuca mnie za stronę logowania na seznam.cz, a tu po wpisaniu loginu i hasła się zapętla. Proszę o pomoc
-
@jolantagrzesik Sprawdź proszę, czy nie masz zainstalowanego blokera cookies, reklam lub programu antywirusowego, który mógłby przeszkadzać w logowaniu. Jeśli problem dalej występuje, spróbuj ponownie zainstalować aplikację. Daj znać, czy są zmiany.