Problem z logowaniem na telefonie Apple 14Plus
- 
 Mam konto Premium, loguję się bez problemu na iPada i na komputer. Na telefonie iPhone 14Plus, iOS 18.6.2 aplikacja po podaniu konta i hasła żąda ponownego logowania. Nie mogę uruchomić Premium. Proszę o pomoc. 
- 
 @jolantagrzesik Cześć! Spróbuj zmienić domyślną przeglądarkę na iPhonie (Aplikacje - domyślne aplikacje) - daj znać, czy jest zmiana. 
- 
 @Ewelina Zmieniłam domyślną przeglądarkę z Chrome na Safari. Nic nie pomogło. Po zalogowaniu się na Mapy.cz przerzuca mnie za stronę logowania na seznam.cz, a tu po wpisaniu loginu i hasła się zapętla. Proszę o pomoc 
- 
 @jolantagrzesik Sprawdź proszę, czy nie masz zainstalowanego blokera cookies, reklam lub programu antywirusowego, który mógłby przeszkadzać w logowaniu. Jeśli problem dalej występuje, spróbuj ponownie zainstalować aplikację. Daj znać, czy są zmiany. 
- 
 Mam ten sam problem na IPhone 13. Wykupiłam Premium i nie mogę się zalogować. Z kolei po kliknięciu na ikonkę Premium dostaję informację „We cannot retrieve your product information. The internet connection may help” 
- 
 @Justyna-Włodarczyk Cześć! Ten problem jest trochę inny - napisz nam proszę na https://mapy.com/?feedback=menu