Community mapy.com Mapy.com Community
    • Categories
    • Popular
    • Categories
    • Login

    Nie je možné prihlásiť sa

    Scheduled Pinned Locked Moved Premium | Purchase
    3 Posts 2 Posters 35 Views 2 Watching
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Marek SitarM Offline
      Marek Sitar Premium
      last edited by

      Dobrý deň. Pred par dňami som sa rozhodol po rokoch používania free verzie, že si kúpim premium verziu, aby som Vás podporil a mohol si stiahnuť viac offline máp. Kúpil som si predplatné, ale automaticky sa mi spustila Vaša free premium verzia (tuším 5 alebo 7 sní). Pár dni všetko fungovalo, ale posledné 3 dni aplikácia nefunguje správne. V každej sekcii to chce odo mňa prihlásenie, ale nastavené prihlásenie s rozoznanim tvare nefunguje, ani heslo sa nedá zadať. Po kliknutí na “zadať heslo” sa nestane vôbec nič alebo prebehne face tecognition, ale nič to neodomkne. Neviem si pozriet ani svoje trasy, ktore potrebujem, nepustí ma tam. Ani stiahnuť offline mapy, ani vám cez apku nahlásiť problém. Prihlásený som cez Apple id a chcem na prihlasovanie používať rozoznanie tvare, aby som si nemusel pamätať heslo. Našiel som na Vás kontakt na internete na support: mobilni@mapy.cz, poslal som tam už 3 emaily, ale doteraz mi nikto neodpovedal. O pár dni idem do hôr, potrebujem funkčnú offline mapu, dúfam že to bude Vaša. Viete mi prosim pomôcť? Marek marek.sitar.new@gmail.com

      EwelinaE 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • EwelinaE Offline
        Ewelina Mapy.com Team Premium @Marek Sitar
        last edited by

        @Marek-Sitar Prosím, skontrolujte, či nemáte nainštalovaný blokátor cookies, reklám alebo antivírusový program, ktorý by mohol blokovať prihlásenie.
        Skúste nastaviť v telefóne iný prehliadač ako predvolený (Nastavenia → Aplikácie → Predvolené aplikácie).
        Dajte nám prosím vedieť, či to pomohlo.
        Ak tento postup nepomôže, je vhodné aplikáciu preinštalovať, prípadne sa uistiť, že zariadenie má podporovaný operačný systém.
        Ak všetko zlyhá, odporúčame chybu nahlásiť priamo v aplikácii. Vďaka diagnostickým dátam je možné, že kolegovia, ktorí sa venujú vývoju aplikácie, problém odhalia.

        Marek SitarM 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Marek SitarM Offline
          Marek Sitar Premium @Ewelina
          last edited by

          @Ewelina vďaka za rady. Preinštaloval som aplikáciu a už všetko funguje normálne.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post