Community mapy.com Mapy.com Community
    • Categories
    • Popular
    • Categories
    • Login

    Brak synchronizacji konta w PC z kontem na urządzeniu mobilnym

    Scheduled Pinned Locked Moved Premium | Purchase
    3 Posts 3 Posters 29 Views 3 Watching
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • RomekR Offline
      Romek
      last edited by

      Dzień dobry.
      Opłaciłem wersję Mapy.com Premium i w wersji mobilnej ona funkcjonuje natomiast po otwarciu Mapy.com w komputerze i kliknięciu "Przejdź na wersję Premium" nie otwiera się ona tylko pojawia się komunikat abym opłacił subskrybcję. Czyżby subskrybcja w wersji mobilnej nie obejmowała subskrybcji w komputerze? Nie synchronizuje się wersja mobilna z PC po przejściu w nim na swoje konto ?. Tworząc trasę w PC i zapisując ją nie pojawia się ona w wersji mobilnej na moim koncie. Co zrobić aby tak było?
      Pozdrawiam Romek

      Jan KuchařJ EwelinaE 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • Jan KuchařJ Offline
        Jan Kuchař Local expert Backseat navigator Master trip planner @Romek
        last edited by

        @Romek
        Musíte se přihlásit na počítači ke stejnému účtu (emailu) pro který byl Mapy.com Premium zakoupen.
        Pak budete mít i na PC Premium, a účty se vám synchronizují.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • EwelinaE Offline
          Ewelina Mapy.com Team Premium @Romek
          last edited by

          @Romek Dzień dobry, tak jak pisał Jan Kuchar – należy zalogować się na swoje konto tym samym adresem e-mail, na który zostały zakupione Mapy Premium. Zakładam, że oba urządzenia mają dostęp do internetu.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • EwelinaE Ewelina moved this topic from Is this your first time here?
          • First post
            Last post