Brak synchronizacji konta w PC z kontem na urządzeniu mobilnym
-
Dzień dobry.
Opłaciłem wersję Mapy.com Premium i w wersji mobilnej ona funkcjonuje natomiast po otwarciu Mapy.com w komputerze i kliknięciu "Przejdź na wersję Premium" nie otwiera się ona tylko pojawia się komunikat abym opłacił subskrybcję. Czyżby subskrybcja w wersji mobilnej nie obejmowała subskrybcji w komputerze? Nie synchronizuje się wersja mobilna z PC po przejściu w nim na swoje konto ?. Tworząc trasę w PC i zapisując ją nie pojawia się ona w wersji mobilnej na moim koncie. Co zrobić aby tak było?
Pozdrawiam Romek -
@Romek
Musíte se přihlásit na počítači ke stejnému účtu (emailu) pro který byl Mapy.com Premium zakoupen.
Pak budete mít i na PC Premium, a účty se vám synchronizují. -
@Romek Dzień dobry, tak jak pisał Jan Kuchar – należy zalogować się na swoje konto tym samym adresem e-mail, na który zostały zakupione Mapy Premium. Zakładam, że oba urządzenia mają dostęp do internetu.
-
E Ewelina moved this topic from Is this your first time here?