Brak synchronizacji konta w PC z kontem na urządzeniu mobilnym
- 
 Dzień dobry. 
 Opłaciłem wersję Mapy.com Premium i w wersji mobilnej ona funkcjonuje natomiast po otwarciu Mapy.com w komputerze i kliknięciu "Przejdź na wersję Premium" nie otwiera się ona tylko pojawia się komunikat abym opłacił subskrybcję. Czyżby subskrybcja w wersji mobilnej nie obejmowała subskrybcji w komputerze? Nie synchronizuje się wersja mobilna z PC po przejściu w nim na swoje konto ?. Tworząc trasę w PC i zapisując ją nie pojawia się ona w wersji mobilnej na moim koncie. Co zrobić aby tak było?
 Pozdrawiam Romek
- 
 @Romek 
 Musíte se přihlásit na počítači ke stejnému účtu (emailu) pro který byl Mapy.com Premium zakoupen.
 Pak budete mít i na PC Premium, a účty se vám synchronizují.
- 
 @Romek Dzień dobry, tak jak pisał Jan Kuchar – należy zalogować się na swoje konto tym samym adresem e-mail, na który zostały zakupione Mapy Premium. Zakładam, że oba urządzenia mają dostęp do internetu. 
- 
E Ewelina moved this topic from Is this your first time here? on