hlas u navigace
-
Nefunguje mi hlasová navigace v aplikaci – jak to mohu vyřešit?
-
@Pavol Dobrý den,
v aplikaci si můžete vybrat z několika hlasů pro navigaci (například české hlasy Janek a Koko).Můžete si také stáhnout hlas do mobilu (zdá se, že ho ve Vašem telefonu zatím nemáte stažený). Nejčastěji se používá hlas typu TTS (Text to Speech).
Zkuste prosím následující postup:
- Otevřete Nastavení telefonu.
- Přejděte do sekce Jazyky a zadávání (nebo Systém > Jazyky a klávesnice – záleží na typu zařízení).
- Vyhledejte možnost Převod textu na řeč (TTS).
- Zkontrolujte, zda máte vybraný český hlas a jestli je stažený.
- Pokud není, stáhněte ho, případně si vyberte jiný dostupný hlas.
- Po instalaci doporučujeme hlas aktivovat v aplikaci: Menu > Nastavení > Navigace > Hlasová navigace.
Pokud by cokoli nefungovalo nebo byste si nevěděli rady, dejte nám prosím vědět – rádi Vám pomůžeme!
-
Dobrý den,
při hlasové navigaci na kole dochází ke špatné výslovnosti u místních názvů. Zdá se, že se špatně vyslovují slova s diakritikou. Není jim pak vůbec rozumět. Chyba se vyskytuje dlouhodobě. Nepovedlo odebrat a znovu nainstalovat aplikaci. Mám iPhone a poslední verzi Mapy.com
Díky! -
Dobrý den, pro hlasové pokyny na iOS používáme SIRI a její hlasy. zkuste si tedy případně stáhnout jiný dostupný hlas:
Nastavuje v Systémové nastavení, Zpřístupnění, Předčítání obsahu, Hlasy (je jich na výběr více)