Smazání fotografií
-
Dobrý den, kdysi dávno jsem nahrál několik fotografií, poté je smazal, ale u fotek zmizelo pouze mé jméno. Fotky zůstali. Šlo by vrátit jen mé jméno, nebo fotky smazat úplně? Předem děkuji za odpověď.
-
@Filip-G Dobrý den, všechny Vámi nahrané fotografie najdete v sekci Moje Mapy – Fotografie, kde je můžete také smazat. Je potřeba být přihlášený účtem, ze kterého byly fotky přidávány.
-
@Ewelina to ano, ale fotku jsem smazal už dříve, několik let zpátky, ale na mapách zůstala, jen bez mého jména. Chci se zeptat jestli jde úplně smazat, nebo vrátit k ní alespoň mé jméno...
-
@Ewelina Fotka se smaže jen z účtu uživatele, ale na Mapy.com zůstane. Už jsem totiž to samé řešil pár let zpět...
-
@Standa-Komínek A vyřešilo se to nějak?
-
@Filip-G Myslím, že jsem to nechal být. Pokud ale opravdu chcete nějakou fotku smazat trvale, kontaktujte přímo podporu a zkuste se s nimi domluvit, zda by fotka nešla smazat úplně. Při nahrávání fotky sice souhlasíte s tím, že práva na ni poskytujete Mapám, ale vše je jen o domluvě

-
@Filip-G @standa-komínek
Dobrý den, děkuji za vysvětlení. Pokud fotografii smažete v Moje Mapy – Fotografie – Odebrat fotku, měla by se z Map opravdu odstranit.
V minulosti se ale mohlo stát, že po smazání fotografie zůstala na Mapách, pouze bez uvedení jména autora. Pokud se to stalo i ve Vašem případě, prosíme nahlaste nám tuto fotografii přes možnost Nahlásit problem a do popisu uveďte, že byla původně Vámi nahraná, následně smazaná, ale na Mapách stále zůstala. -
@Ewelina Dobře, děkuji mockrát!
-
@Ewelina Aha, tak v tom případě se omlouvám za chybnou informaci. Dříve to právě fungovalo jinak a nepředpokládal jsem, že by se v tomhle něco změnilo.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.